Dacă ne scrieți pe e-mail despre pentru a modifica informațiile de livrare, se poate întâmpla ca informațiile să nu fie modificate la timp, deci este necesar să urmați procedura de mai jos.
Utilizați linkul de editare a comenzii pentru a modifica informațiile. Puteți accesa link-ul în următoarele două moduri:
1. Deschideți e-mailul de confirmare pe care vi l-am trimis după plasarea comenzii. L-ați primit la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o în comanda dvs. În acest e-mail, găsiți link-ul cu cuvântul cheie „CLICK” și faceți click pe el.

Sau
2. faceți click pe următorul link:
KLIK și introduceți adresa de e-mail cu care ați plasat comanda și numărul comenzii la care doriți să modificati informatiile de livrare.
Un cod de autentificare va fi trimis la numărul de telefon introdus la efectuarea comenzii. Introduceți-l în câmpul „»Cod de autentificare”«.
Pentru a schimba datele, faceți click pe butonul „Editați comanda” și apoi modificați datele dorite. Dacă oricare dintre informații nu pot fi modificate, anunțați-ne în secțiunea „»Mesaj depozit”«. Confirmați modificările făcând click pe „Salvați și finalizați editarea”.

Dacă la momentul solicitării pachetul dvs. este deja în proces de ambalare și expediere, din păcate modificările nu mai pot fi luate în considerare.